Nejčtenější
II - T18
40850xNahlédnutí do herní aktualizace 8.8
28548xÚplný seznam změn herní aktualizace 8.7
26482xII - Cruiser Mk. III
24067xII - Pz.Kpfw. 38H 735 (f)
14785xRegistrace
11961xVerze 8.8 bude spuštěna zítra!
10654xII - Tetrarch
9467xVerze 8.7 byla spuštěna!
8398xVI - Dicker Max
8332x
40850xNahlédnutí do herní aktualizace 8.8
28548xÚplný seznam změn herní aktualizace 8.7
26482xII - Cruiser Mk. III
24067xII - Pz.Kpfw. 38H 735 (f)
14785xRegistrace
11961xVerze 8.8 bude spuštěna zítra!
10654xII - Tetrarch
9467xVerze 8.7 byla spuštěna!
8398xVI - Dicker Max
8332x
V - SU-122A
Dělostřelectvo: SU-122A
Charakteristiky pro vozidlo se základní konfigurací a posádkou se 100% úrovní výcviku.
Hlavní charakteristiky
Úroveň | V |
Výdrž | 210 HP |
Hmotnost/Maximální nosnost | 10.0 / 11.0 t |
Cena | 385 000 |
Posádka |
|
Pohyblivost | |
Výkon motoru | 140 h.p. |
Maximální rychlost | 30 km/h |
Rychlost otáčení | 24 stupňů za sekundu |
Rychlost otáčení věže | 16 stupňů za sekundu |
Pancíř | |
Pancíř korby (mm) |
|
Výzbroj | |
Dělo | 122 mm Howitzer M-30 |
Munice | 20 ks |
Poškození | 349–581 HP |
Průbojnost | 49–81 mm |
Rychlost střelby | 3.64 ran/min |
Dohled | 340 m |
Dosah rádia | 360 m |
Konfigurace
Děla
Úroveň | Dělo | Poškození (НР) |
Průbojnost (mm) |
Rychlost střelby (ran/min) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|---|
V | 122 mm Howitzer M-30 | 465/390 | 65/200 | 3.64 | 45 000 |
VI | 152 mm Howitzer D-1 | 910/700 | 88/250 | 1.9 | 61 000 |
Motory
Úroveň | Motor | Výkon (h.p.) |
Pravděpodobnost požáru (%) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|
III | GAZ-203 | 140 | 20 | 3 830 |
III | M-80 | 170 | 20 | 4 130 |
Podvozky
Úroveň | Podvozek | Maximální nosnost (t) |
Rychlost otáčení (stupňů za sekundu) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|
IV | SU-122A | 11.0 | 24 | 4 510 |
V | SU-122A vylepšený | 13.0 | 26 | 8 500 |
Rádia
Úroveň | Rádio | Dosah rádia (m) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|
V | 10R | 360 | 3 660 |
IX | 12RT | 625 | 33 600 |
WOTANKS.eu | 25.7.2013 20:00 | 3632x přečteno
Komentáře
Komentáře nejsou pod tímto článkem povoleny.