Nejčtenější
II - T18
40889xNahlédnutí do herní aktualizace 8.8
28565xÚplný seznam změn herní aktualizace 8.7
26499xII - Cruiser Mk. III
24186xII - Pz.Kpfw. 38H 735 (f)
14891xRegistrace
12133xVerze 8.8 bude spuštěna zítra!
10670xII - Tetrarch
9479xVerze 8.7 byla spuštěna!
8407xVI - Dicker Max
8351x
40889xNahlédnutí do herní aktualizace 8.8
28565xÚplný seznam změn herní aktualizace 8.7
26499xII - Cruiser Mk. III
24186xII - Pz.Kpfw. 38H 735 (f)
14891xRegistrace
12133xVerze 8.8 bude spuštěna zítra!
10670xII - Tetrarch
9479xVerze 8.7 byla spuštěna!
8407xVI - Dicker Max
8351x
VI - M44
Dělostřelectvo: M44
Charakteristiky pro vozidlo se základní konfigurací a posádkou se 100% úrovní výcviku.
Hlavní charakteristiky
Úroveň | VI |
Výdrž | 280 HP |
Hmotnost/Maximální nosnost | 29.42 / 29.5 t |
Cena | 920 000 |
Posádka |
|
Pohyblivost | |
Výkon motoru | 500 h.p. |
Maximální rychlost | 56 km/h |
Rychlost otáčení | 20 stupňů za sekundu |
Rychlost otáčení věže | 10 stupňů za sekundu |
Pancíř | |
Pancíř korby (mm) |
|
Výzbroj | |
Dělo | 155 mm Howitzer M1 |
Munice | 36 ks |
Poškození | 525–875 HP |
Průbojnost | 59–98 mm |
Rychlost střelby | 2.67 ran/min |
Dohled | 360 m |
Dosah rádia | 500 m |
Konfigurace
Děla
Úroveň | Dělo | Poškození (НР) |
Průbojnost (mm) |
Rychlost střelby (ran/min) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|---|
V | 155 mm Howitzer M1 | 700/700 | 78/240 | 2.67 | 45 000 |
VI | 155 mm Howitzer M45 | 700/700 | 78/240 | 2.73 | 68 000 |
Motory
Úroveň | Motor | Výkon (h.p.) |
Pravděpodobnost požáru (%) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|
VII | Continental AOS-895–3 | 500 | 20 | 31 000 |
VIII | Continental AOSI-895–5 | 550 | 20 | 43 000 |
Podvozky
Úroveň | Podvozek | Maximální nosnost (t) |
Rychlost otáčení (stupňů za sekundu) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|
V | T99E1 | 29.5 | 20 | 9 750 |
VI | M44 | 32.0 | 22 | 16 500 |
Rádia
Úroveň | Rádio | Dosah rádia (m) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|
VIII | AN/PRC-10 | 500 | 22 000 |
X | AN/PRC-25 | 750 | 54 000 |
WOTANKS.eu | 25.7.2013 20:00 | 2512x přečteno
Komentáře
Komentáře nejsou pod tímto článkem povoleny.