Nejčtenější
II - T18
40850xNahlédnutí do herní aktualizace 8.8
28548xÚplný seznam změn herní aktualizace 8.7
26482xII - Cruiser Mk. III
24067xII - Pz.Kpfw. 38H 735 (f)
14785xRegistrace
11961xVerze 8.8 bude spuštěna zítra!
10654xII - Tetrarch
9467xVerze 8.7 byla spuštěna!
8398xVI - Dicker Max
8332x
40850xNahlédnutí do herní aktualizace 8.8
28548xÚplný seznam změn herní aktualizace 8.7
26482xII - Cruiser Mk. III
24067xII - Pz.Kpfw. 38H 735 (f)
14785xRegistrace
11961xVerze 8.8 bude spuštěna zítra!
10654xII - Tetrarch
9467xVerze 8.7 byla spuštěna!
8398xVI - Dicker Max
8332x
VI - SU-8
Dělostřelectvo: SU-8
Charakteristiky pro vozidlo se základní konfigurací a posádkou se 100% úrovní výcviku.
Hlavní charakteristiky
Úroveň | VI |
Výdrž | 270 HP |
Hmotnost/Maximální nosnost | 21.78 / 21.8 t |
Cena | 932 000 |
Posádka |
|
Pohyblivost | |
Výkon motoru | 440 h.p. |
Maximální rychlost | 48 km/h |
Rychlost otáčení | 20 stupňů za sekundu |
Rychlost otáčení věže | 18 stupňů za sekundu |
Pancíř | |
Pancíř korby (mm) |
|
Výzbroj | |
Dělo | 122 mm Howitzer A-19 |
Munice | 26 ks |
Poškození | 349–581 HP |
Průbojnost | 49–81 mm |
Rychlost střelby | 4.0 ran/min |
Dohled | 350 m |
Dosah rádia | 360 m |
Konfigurace
Děla
Úroveň | Dělo | Poškození (НР) |
Průbojnost (mm) |
Rychlost střelby (ran/min) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|---|
VI | 122 mm Howitzer A-19 | 465/390 | 65/217 | 4.0 | 60 000 |
VI | 152 mm Howitzer ML-20 mod. 1931 | 910/700 | 88/250 | 2.18 | 64 830 |
Motory
Úroveň | Motor | Výkon (h.p.) |
Pravděpodobnost požáru (%) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|
IV | M-5–400F | 440 | 20 | 10 000 |
IV | M-17L | 450 | 20 | 10 770 |
IV | M-17T | 500 | 20 | 13 460 |
Podvozky
Úroveň | Podvozek | Maximální nosnost (t) |
Rychlost otáčení (stupňů za sekundu) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|
V | SU-8 | 21.8 | 20 | 8 500 |
VI | SU-8 Bis | 24.5 | 22 | 13 600 |
Rádia
Úroveň | Rádio | Dosah rádia (m) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|
V | 10R | 360 | 3 660 |
IX | 12RT | 625 | 33 600 |
WOTANKS.eu | 25.7.2013 20:00 | 3666x přečteno
Komentáře
Komentáře nejsou pod tímto článkem povoleny.